maandag 28 september 2015

Nieuwe blog

Ik ben van het weekend aan een nieuwe blog begonnen. Sansfotografie. Ja... ik heb er een nieuwe hobby bij. Ik mocht van mijn werkgever een cursus/workshop doen waar ik blij van werd. Nou daar hoefde ik niet lang over na te denken. Fotografie, want wat gebeurd er als mijn handen het handwerken niet meer willen doen. Ik zou diep ongelukkig worden, want het hoort bij mij. Dus gekozen voor fotografie, want ik wil graag "anders" kijken naar. Elke week hoop ik op deze blog iets te schrijven en te laten zien wat ik geleerd heb op de beginnerscursus. Ook de spiegelreflexcamera heb ik mogen aanschaffen van werkgever, alleen deze heb ik te leen. Mijn wens is er ooit eentje zelf aan te schaffen.
Maar nu eerst de cursus volgen. Een keer in de week, ruim 4 uur durend. Het is zo leuk. Ik zou het op prijs stellen wanneer je mijn blog bezocht een berichtje achter te laten en/of mij te volgen. Want ook hier zullen mooie,ontroerende, unieke foto's voorbij komen.
Mijn blog kan je vinden via deze link.
 
 
 
 
 
.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten