zondag 13 september 2015

Zpagetti tassen...

Tussen de bedrijven door...appeltaarten en appelcake bakken....heb ik  zitten haken. Eerst een paar handvatten aan de paars getinte tas. Deze tas is tot stand gekomen nadat ik geïnspireerd werd door een foto op Pinterest (koop tas). 
De tas bestaat uit twee helften, deze heb ik in elkaar geschoven en aan elkaar bevestigd.
  

Ik heb er nog eentje gehaakt in de kleuren blauw/groen. Alleen wel weer een ander model. 
Ook van deze heb ik helaas geen patroon.


Maaarrrrrr.....
op dit moment schrijf/haak ik een patroon weer voor een zpagetti tas.

      Wordt vervolgd!!!
      

1 opmerking:

  1. Jaaa! Ook weer mooi! Allebei in de ban van tassen :-)))
    Oh, je appeltas is zo gaaf, zeker zo lekker gevuld!
    Hoe was de appeltaart bevallen met havermout?

    BeantwoordenVerwijderen