vrijdag 21 augustus 2015

En dan staat de tas....









In mijn vorige blog liet ik weten dat ik bezig was met een nieuwe (tweede)tas, mix zpagetti en sisal touw. Jammer genoeg heb ik deze voorlopig buiten moeten neerzetten. Reden? Het sisal touw rook verschrikkelijk....maar dan ook echt verschrikkelijk. Ik ga er dan ook voorlopig niet mee verder. Het is te hopen dat de geur verdwijnt, anders ben ik geneigd om het een deurtje verder te brengen en dat is richting de kliko. Wel jammer ....maar wie wil er nu een tas die zo erg ruikt.



1 opmerking:

  1. Oooh?? Wat balen!! En je eerste tas??
    Is het een chemische lucht?
    Of.... Ruikt het gewoon te sterk? Ik heb met kerst ooit een mand van een soort gras gekregen; afhankelijk vd temperatuur (?) begon die ook te geuren. En niet zo'n beetje. Die is in de kliko beland...

    BeantwoordenVerwijderen