maandag 20 juli 2015

zomervakantie...

Zomervakantie nog een paar weken..maar dan wel in en rondom ons huis. Beslist geen straf, want wij hebben een prachtige tuin, waar ik trots op ben.


Vandaag weer achter de naaimachine gezeten om een nieuwe tas in elkaar te zetten. Allerlei ideeën gaan door mijn hoofd. Dit komt o.a. door de website Pinterest, wat je daar allemaal voorbij ziet komen. Echt verslavend, ik kan er in ieder geval een avondje mee vullen. Meestal begin ik met iets en terwijl ik bezig ben veranderd het geheel in een totaal andere creatie, ......mijn creatie.

                    Een voorproefje van de tas....




Laatst heb ik nog een omslagdoek gehaakt. De wol komt van W. en ik heb een eenvoudig patroon gebruikt. 

                           
                            en een macramé armband.
                                                     


.

.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten