zondag 17 mei 2015

Nog steeds in voor bereiding.

Nog steeds in voorbereiding voor de markt, a.s. zaterdag in Maartensdijk. Vandaag is  mijn naaimachine weer naar boven gebracht, al die tijd heeft hij op de eettafel gestaan. En ja...overal draadjes, de stofzuiger heeft de afgelopen week overuren gedraaid.
Ik vind het heerlijk om zo met mijn hobby bezig te zijn. Na a.s. zaterdag zal ik wel moeten afkicken.
Een "plan de campagne" ligt op tafel voor deze week, zodat ik niet gestrest ga rondlopen. Van maandag tot en met woensdag kan ik nog heerlijk freubelen (van maandag tot donderdag werken) o.a.  2 spijkertassen tassen zomen.
 Dan is het de bedoeling dat ik donderdag de spullen ga inpakken en labelen met het prijskaartje. Vrijdag nog bloemen halen en dan is het "de zaterdag ".
Op dit moment tegelijk bezig met een mandala haken ter versiering van een fleurige kussen. Of het wat wordt weet ik niet , misschien te klein.(?)
 
 
Hieronder nog wat creaties van mij van de afgelopen dagen.
 
 
Een paar speldenkussentjes, enorm leuk om te doen. Ze waren vrij eenvoudig te haken. Ook leuk om dit  cadeau te doen. Hieronder diverse pannenlappen.
 
 
                                                                            



1 opmerking: