donderdag 21 mei 2015

En dan..... is het bijna zover.


En dan.... is het bijna zover.  
Vanmiddag vrij genomen van mijn werk. Sowieso even lekker ...maar er moest nog wat gedaan worden voor de markt a.s. zaterdag in Maartensdijk. ( Zorgboederij Toutenburg).
Labelen en prijzen, maar wat is dat moeilijk. Want wat vraag je voor je handwerkspullen. Er zit namelijk  behoorlijk wat tijd en liefde in verwerkt. Toch maar iets op het label gezet....we gaan het zien.
Nu  bezig met boodschappen netjes haken, in alle kleuren van de regenboog. Een  werkje, wat je weg kan leggen en zo weer op kunt pakken, zonder dat je bang bent dat je de tel kwijt raakt.
Altijd makkelijk zo'n tasje...je kan er niet genoeg van hebben.

 
 
En om de kraam een beetje op te vullen heb ik een drietal kussentjes gemaakt, leuk voor op de tuinbank/stoel. Bij onderste kussen een randje omgehaakt en bij de andere een knoop/koordje extra a voor de finishing touch.
 
 
 
 
 
Ook wil ik graag mijn tassen laten zien, deze heb ik in de afgelopen tijd gemaakt. Waarvan de rode tas wel mijn favoriet is.
 
 
 
 


 
 

2 opmerkingen:

  1. Snap ik, die rode is echt een blikvanger!
    Ik denk dat de kussens uit jiuw kraam zullen vliegen.
    Heel veel succes morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kleur, kleur, kleur... Ik hou ervan. ♥
    Hoe was je marktkraamdag?

    BeantwoordenVerwijderen