zaterdag 5 juli 2014

poncho voor Saar

Ruim twee weken terug begonnen aan een poncho voor Saar.
De foto hieronder heb ik eerst naar mijn dochter gestuurd,  met de vraag " poncho Saar"? 
 

Ze vond het fantastisch. Ik heb het katoen besteld bij www.wolplein.nl en het patroon komt van deze site:  http://www.wiekevankeulen.com/index.php?dispatch=pages.view&page_id=224
Een duidelijke uitleg met foto's, mijn dank hiervoor.



Omdat Saar vandaag pas jarig was, plaats ik nu de foto's van het resultaat, anders wist mijn dochter ook gelijk hoe het eruit zou gaan zien. En zeg nou zelf ......er moet toch iets geheim blijven, als het om een verjaardagscadeau gaat.

3 opmerkingen:

  1. Wat is dat een mooie poncho geworden! Leuk dat je dochter gelijk enthousiast was bij het idee! Van harte gefeliciteerd met je kleindochter, ze is op dezelfde dag jarig als mijn dochter. :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi geworden mam!! xx Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is schitterend geworden! Daar zal ze veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen