maandag 2 september 2013

woonaccessoire



Van het weekend eventjes tussen de bedrijven door iets kleins gehaakt, voor op de salontafel. Ik zag de flesversiering nog al eens voorbijkomen op Facebook. Ik dacht dat kan ik zelf ook maken.
                                                                                                                                                                                    
  Benodigdheden:

  haaknaald en haakkatoen.
  kettinkje en een groot zilver hart.


 Ik ben begonnen met losse te haken en heb hiermee de omtrek van de fles gemeten. Dit mag vrij strak  erom heen zitten. Daarna heb ik mijn fantasie op de loop laten gaan. En kwam ik op deze flesversiering uit. Het kleine sfeerlichtje heb ik ooit gebreid op vier naalden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten