zondag 1 september 2013

Mijn eerste workshop gegeven.





 Na twee volle dagen van voorbereiding was het dan eindelijk zover, mijn eerste workshop. Uit diverse workshops, werd het maken van placemats en onderzetters gekozen.
De dames konden kiezen uit 5 verschillende zeilstukken, waarvan er twee hetzelfde zeil konden nemen.
Ik had namelijk van schoolbordenkrijt zeil meer besteld, omdat ik het vermoeden had dat dit best wel eens een favoriet kon zijn.
Geen van de dames konden haken. Dus een mapje met foto's en haakbeschrijving was hier wel op zijn plaats. We zijn om 13.00 uur begonnen en omdat er best veel tijd in ging zitten zijn we een uurtje later geëindigd, namelijk om 17.00 uur.
Tussendoor was er een momentje voor een drankje en iets lekkers.
Na afloop kregen zij een verrassing mee, ik had namelijk voor ieder een gehaakt sfeerlichtje.
Het was een succesvolle middag, de dames gingen naar huis met een afgemaakte placemat en onderzetter. Daarbij ook de benodigdheden om thuis de andere drie placemats en onderzetters af te maken.



3 opmerkingen:

  1. Wij hebben een gezellige middag gehad. Gastvrij ontvangen. Het haken duurde even voordat we dat onder de knie hadden. Maar met engelen geduld van Sandra en doorzettingsvermogen van ons :-) is het gelukt. We gingen met leuke placemats en onderzetters naar huis. Dankjewel voor deze workshop. Wij komen zeker nog een keertje terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marije Smelik

    Sandra bedankt voor de ontspannen middag!Ik vond het leuk om te leren haken en op deze manier met mijn handen bezig te zijn. Dit geeft al weer ideeën om thuis mee verder te gaan. Tot de volgende workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi mam, het ziet er gezellig en geslaagd uit, leuk! xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen