zondag 18 augustus 2013

veel naaiwerk met de hand...

Omdat de andere tas veel hand naaiwerk betrof, ben ik ook begonnen aan een tas haken. (zie bericht hieronder). Het haakgedeelte is af en in elkaar gezet.
Nu de voering: Spijkerstof. Een broek van mijn schoonzoon moest eraan geloven, deze kon hij toch niet meer aan. Ik heb hierbij een van de achterzakken los getornd, voor de binnenzak van de tas. Daarna de tas voering iets groter geknipt dan de tas delen en deze in elkaar gezet op de naaimachine.


Op dit moment bezig met de handvatten vastzetten aan de tas. Ook hier kan de voering en wol niet samen onder de naaimachine, op een of andere manier pakt de draad niet. Iemand hier ervaring mee? Ik zou graag willen weten wat ik dan wel zou moeten doen om dit voor elkaar te krijgen.
 Baal er wel van, want nou moet ik dit ook met de hand doen. Voorlopig dus wel even bezig. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten