dinsdag 9 juli 2013

Leuk, leuk..... voor op de (tuin)tafel...

Ik had het al eerder gezegd....nieuwe ideeën . Dit is natuurlijk helemaal leuk voor een workshop.
Ik zoek maximaal vijf mensen die dit willen doen. Kom mensen, meldt je aan dan heb je straks  ook van deze leuke placemats en onderzetters op je (tuin)tafel liggen. Je hoeft niet eens te kunnen haken, want dat leer ik je wel. De bedoeling is dat dit op een zaterdagmiddag/zondag gaat gebeuren van 13.00 tot 16.00 uur, onder het genot van een heerlijk kopje thee met iets lekkers. Spreekt dit je aan??? Stuur mij een mailtje en je krijgt de verdere gegevens. 




Mocht je dit niet willen dan kan ik ze ook voor je maken. 4 (6) placemats en 4(6)onderzetters. In een hoofdkleur die jij wil.
Mail mij en we wisselen de gegevens uit aan elkaar.




                          



Geen opmerkingen:

Een reactie posten