zaterdag 8 juni 2013

nieuwe sjaalketting in wording.....

Ik ben begonnen aan een nieuwe sjaalketting. De foto laat wel even opzich wachten, omdat ik opknappende ben van een vervelende griep. Maar het begin is er.
Ik heb hiervoor weer zpagetti genomen in de felle kleuren groen/wit. Hiervan heb ik een 6 tal repen genomen van 5 meter. Dit aan de deurknop gedaan en dan draaien,draaien ........ Manlief heeft me geholpen, want alleen redde ik dit niet om het weer uit te laten draaien met een schaar in het midden. Hij moest namelijk op een keukentrapje gaan staan, vanwege de lengte, dit durf ik niet vanwege mijn hoogte vrees. Nu ben ik bezig met een streng groen haken en ik wil ergens in deze sjaal ketting kralen verwerken. Dus is je nieuwsgierigheid gewekt, kom dan zeker weer een keer mijn blog bezoeken en laat dan een berichtje achter wat je ervan vind, of wordt lid. (kost niets, alleen wat moeite).

Deze blog is ook zeker een bezoekje waard

http://dekralenkettingenmeer.clubs.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten